Sıkça Sorulan Sorular
1. Kapıda ödeme var mı , ödeme seçenekleriniz nelerdir?
- Ürünlerimizde kapıda ödeme mevcut değildir.
2. Nasıl sipariş verebilirim?
Aşağıdaki adımları izleyerek kolayca sipariş verebilirsiniz.
1- Ana sayfamızda yer alan son eklenen ürünler dahil, sizin için özenle hazırlanan koleksiyonlara ve ürünlere göz atın.
2- Satın almak istediğiniz ürünleri, uygun bedenleri seçerek 'Sepete Ekle' butonuna tıklayın. (Size uygun beden seçimi için ürün detay sayfasındaki 'Beden Tablosu' alanından yararlanabilirsiniz.)
3- Ürünleri sepetinize ekledikten sonra, ekranın sağ üst köşesinde yer alan "Sepetim" simgesine tıklayın.
4- Devam etmek için “Alışverişi Tamamla” butonuna tıklayın.
5- Kargo adresi alanını detaylı ve doğru bir şekilde doldurun. Tercih ettiğiniz ödeme yöntemini seçin. Gerekli bilgileri doldurarak "Siparişi Tamamla" butonuna tıklayın. İşlem tamam; siparişiniz alınmıştır! Güle güle kullanın :)
3. Siparişim ne zaman gelir?
- Siparişleriniz bulunduğunuz bölgeye/uzaklığa göre 1/5 iş gününde teslim edilir.
- Siparişlerinizin zaman kaybetmeden hızlıca çıkmasını sizden daha çok önemsiyor ve hızlı bir iş programı ile çalışıyoruz.
- Siparişinizin içinde tedarik edilmesi gereken bir ürün var ise (Çok nadiren sistem stok hatası verebilir/ nadiren ürün paketleme aşamasında hatalı çıkabilir ) o zaman acilen üretici firma ile iletişime geçilir ve 24 saat içinde temin edilmeye çalışılır.
-Bazen üretici firma kaynaklı stok bekleme durumuna göre bu süreç 1/9 gün olarak değişebilir.
- Mobil bölgede iseniz (köy /mezra gibi) kargolar o bölgelere haftanın belirli günlerinde veya haftada sadece 1 gün teslimat yapıyor olabilir.
4. Siparişim onaylanmadan önce değişiklik yapabilir miyim?
- Siparişiniz onaylanmadan önce kendiniz sipariş sayfanızdan düzenleyebilirsiniz.
- Siparişiniz onaylandıktan sonra bir değişiklik yapmak isterseniz lütfen
+90 543 457 15 86 No'lu canlı destek hattımızdan bize ulaşınız.
5. Siparişimi nasıl iptal edebilirim?
- +90 543 457 15 86 No'lu canlı destek hattımızdan ve [email protected] mailimizden ulaşabilirsiniz.
- Yanlış ürün sipariş ettiyseniz veya fikrinizi değiştirdiyseniz ürünlerinizin kargo hazırlıkları başlamadan önce canlı destek hattımız ile iletişime geçerek sipariş numarasıyla birlikte “Siparişimi iptal etmek istiyorum” demeniz gerekmektedir.
6. Müşteri hizmetleriniz hangi saatlerde hizmet veriyor?
- Müşteri hizmetlerimiz, ekip arkadaşlarımız 08:00 | 18:00 arasında canlı hizmet vermektedir.
7. Sepetimdeki ürünler tükenir mi?
-Sepetinize eklediğiniz ürünü satın almadığınız sürece tükenme ihtimali bulunmaktadır.
8. Şifremi unuttum, ne yapmalıyım?
- Şifrenizi unutmanız durumunda “Üye Giriş” sayfasında yer alan “Şifremi Unuttum” bağlantısına tıklayabilirsiniz.
- Hesabınıza ait e-posta adresini yazdıktan sonra güvenlik kutucuğunu doldurarak tekrar şifre talebinde bulunabilirsiniz.
9. İade ve değişim var mıdır, nasıl yapabilirim?
- Teslim tarihinden itibaren 14 gün içinde iade ve değişim mevcuttur.
- İade ve değişime gelen ürünlerin kullanılmamış ve zarar görmemiş olması gerekmektedir. Aksi halde kabul edilmeyip, size geri gönderilecektir.
- İade ve değişimleri sadece anlaşmalı kargomuz Aras Kargo Müşteri Kodu [715208051735 ] ile gönderiniz, diğer kargolar yüksek fiyat çıkaracaktır.
- İade/ değişim paketiniz bize ulaştığında sıra ile kontrol edip sisteme giriyoruz ve sıra ile sistemden iadelerinizi onaylıyoruz.
- Ödeme şekliniz kredi kartı ise biz paketiniz elimize ulaştığı gün iadenizi gerçekleştiriyoruz fakat iadenin hesabınıza yansıması bankanızın durumuna göre 1-14 gün arasında değişkenlik gösterebilir ve bizim bankaya müdahale şansımız yoktur. Bankanızı arayarak bilgi alabilirsiniz.
10. İade işlemlerinde kesinti gerçekleşiyor mu?
- Ürünlerin size ulaşması amacıyla ödediğiniz Kargo Ücreti iade edilmemektedir.